|
Talk Shite General discussion |
|
Thread Tools | Display Modes |
Keith and The Girl is a free comedy talk show and podcast
Check out the recent shows
Click here to get Keith and The Girl free on iTunes.
Click here to get the podcast RSS feed. Click here to watch all the videos on our YouTube channel. |
02-14-2013, 05:00 AM | #1 (permalink) |
Senior Member
|
Can any KATG listener translate Swedish to English?
I've loved this Swedish punk band Asta Kask for close to a decade and I really want to do a cover of this song with my band. The problem is that we don't speak Swedish. If anyone could help me I'd be forever grateful. Even if you can't it's a great song.
Asta Kask - Än finns det hopp - YouTube here are the lyrics I found online. I don't speak Swedish so I hope the are accurate. thanks! lyrics: Du vaknar till i kassan i en konsum affär Lina är på dagis och i skolan sitter per Barnens Pappa Janne han drog nu i fjol Med nya bilen , soffan och pinglan Lillemor Och alla vänner bara drog Nu blev det dags att gå på krog Slingorna i håret för 700 spänn Barnbidraget räckte och lite finns kvar än Till tubkjol och cider på 7,5 Mormor vaktar barnen med sin nya vän Och som det går när man får spatt Man får en ny hem varje natt MEN DENNA GÅNGEN SKA DET GÅ ALDRIG MERA SKA JAG TRAMPAS PÅ NÄSTA GÅNG DÅ SKA JAG FÅ DET JAG ÄR VÄRD OCH DET JAG VÄNTAT PÅ Fyra veckor går och Bosse flyttar in Nya lån på villan men bilen den var din Fosterpappan Bosse han blev ett riktigt svin Det slutade som det brukar stick och försvinn Laga mat och torka snor Per och Lina fick en bror MEN DENNA GÅNGEN SKA DET GÅ ALDRIG MERA SKA JAG TRAMPAS PÅ NÄSTA GÅNG DÅ SKA JAG FÅ DET JAG ÄR VÄRD OCH DET JAG VÄNTAT PÅ Ungarna de bråkar och du vill ju vara dö Kontaktannons på webben till ung och vacker mö För nog borde barnen få en far En alldeles ny och underbar MEN DENNA GÅNGEN SKA DET GÅ ALDRIG MERA SKA JAG TRAMPAS PÅ NÄSTA GÅNG DÅ SKA JAG FÅ DET JAG ÄR VÄRD OCH DET JAG VÄNTAT PÅ |
(Offline) |
02-14-2013, 09:07 AM | #3 (permalink) |
Senior Member
|
According to Google Translate it says:
You wake up to the cashier in a consumer business Lina is in kindergarten and at school is a The children's father Jamie, he drew now last year With the new car, the couch and pinglan Lillemor And all friends just pulled Now it was time to go to the tavern The loops in the hair for 700 bucks Child benefit was enough and some left over For tubkjol (seems like a skirt or dress?) and cider at 7.5 Grandma watches the kids with their new friend And as it goes when you get spattering One gets a new home every night BUT THIS TIME IT WILL GO NEVER MORE SHOULD I walked on NEXT TIME WHEN WILL I GET I AM THE HOST AND I WAITED ON Four weeks go and Bosse moves in New loans in the villa but the car it was your Foster father Bosse he became a real asshole It ended as it usually stings and disappearance Cooking and wipe snot Per and Lina got a brother BUT THIS TIME IT WILL GO NEVER MORE SHOULD I walked on NEXT TIME WHEN WILL I GET I AM THE HOST AND I WAITED ON The kids they fight and you want to be dying Personals on the web for young and beautiful maiden For probably should kids have a father A completely new and wonderful BUT THIS TIME IT WILL GO NEVER MORE SHOULD I walked on NEXT TIME WHEN WILL I GET I AM THE HOST AND I WAITED ON |
(Offline) |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|